ilość książek w kategorii: 3405
Pamięć MIX (memory) ALEX
ISBN: 5906018001297 / Polski / Pudełko kartonowe / 2017 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. "Pamięć" to gra wyjątkowa. Ma bardzo proste i łatwa do opanowania reguły gry. "Pamięć" zapewnia doskonała rozrywkę zarówno dla dzieci jak i dorosłych. W trakcie gry dzieci są równymi partnerami dla dorosłych. Każdy z graczy, bez względu na wiek, ćwiczy swoją spostrzegawczość i pamięć biorąc jednocześnie udział w świetnej i emocjonującej zabawie. Zawartość pudełka: 70 kart, instrukcja.
2-8 graczy Wiek: 4+ "Pamięć" to gra wyjątkowa. Ma bardzo proste i łatwa do opanowania reguły gry. "Pamięć" zapewnia doskonała rozrywkę zarówno dla dzieci jak i ...
|
|
28,89 zł |
Powiem Ci co widzę ALEX
ISBN: 5906018017700 / Polski / Kartonowa Foliowana / 2017 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Zestaw składa się 32 plansz z obrazkami przedstawiającymi obiekty z najbliższego otoczenia dzieci. Dzięki
odpowiednio zadawanym pytaniom (zawartym na planszach) stymulujemy naukę mowy oraz ćwiczymy poprawne budowanie wypowiedzi. Zabawka pomaga w nauce nazw rzeczy, czynności, określania położenia oraz cech przedmiotów, odróżniania liczby pojedynczej od mnogiej oraz tworzenia odpowiedniej formy gramatycznej wypowiedzi. Zestaw składa się 32 plansz z obrazkami przedstawiającymi obiekty z najbliższego otoczenia dzieci. Dzięki
odpowiednio zadawanym pytaniom (zaw... |
|
35,91 zł |
Puzzle x 4 - Pojazdy budowlane CASTOR
ISBN: 5904438043040 / Polski / Kartonowa Foliowana / 2017 / 1 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. 4 x CONTOUR Puzzle 8*12*15*20 - 4 KONTUROWE układanki w 1 pudełku !!! o wymiarach 26x19.5 cm, wiek 4+. Jest to kontynuacja serii dla najmłodszych 4xPuzzle 4*5*6*7. Każde pudełko zawiera cztery tematycznie powiązane obrazki o różnym poziomie trudności. Dzięki temu maluch może stopniowo stawiać czoła coraz trudniejszym wyzwaniom, czerpiąc satysfakcję z każdego kolejnego sukcesu. Duże elementy oraz zaokrąglone krawędzie obrazków powodują, iż produkt ten jest bardzo bezpieczny, a zarazem trwały i estetyczny. Bogate i różnorodne wzornictwo umożliwi dziecku poszerzenie...
4 x CONTOUR Puzzle 8*12*15*20 - 4 KONTUROWE układanki w 1 pudełku !!! o wymiarach 26x19.5 cm, wiek 4+. Jest to kontynuacja serii dla najmłodszych ...
|
|
29,81 zł |
Układanka - Literki
ISBN: 5902410004010 / Polski / Miękka / 2013 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Układanka literkowa to doskonała pomoc dydaktyczna. Pomagająca dziecku opanować znajomość literek.
Układanka literkowa to doskonała pomoc dydaktyczna. Pomagająca dziecku opanować znajomość literek.
|
|
13,54 zł |
Kalambury obrazkowe ALEX
ISBN: 5906018017687 / Polski / Pudełko kartonowe / 2017 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Gra kalambury, w której hasła przedstawione zostały za pomocą obrazków, aby zachęcić do zabawy także
dzieci, które nie umieją jeszcze czytać. Hasła „obrazki” przedstawiają przedmioty, osoby, zwierzęta, czynności. Prezentacja haseł może nastąpić za pomocą gestów lub opisu słownego w zależności od pola zajętego na planszy. Gra kalambury, w której hasła przedstawione zostały za pomocą obrazków, aby zachęcić do zabawy także
dzieci, które nie umieją jeszcze cz... |
|
60,87 zł |
Polowanie na robale
ISBN: 5908215002015 / Polski / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Gra dla od 2 do 7 osób w wieku 8+
Czy robale mogą być sympatycznie? Te występujące w grze Polowanie na robale z pewnością tak! Gracze wcielają się w role kurczaków walczących o jak najlepsze porcje robali znajdujące się na ruszcie. Kto zdobędzie ich najwięcej, wygrywa grę. Zabawny temat gry idealnie pasuje do tej niezwykle wciągającej i emocjonującej gry, która z pewnością spodoba się zarówno dzieciom jak i dorosłym. Dodatkową zaletą gry jest to, że w bardzo przyjemny sposób pozwala dzieciom utrwalać umiejętności dodawania i odejmowania. Nie czekaj i leć na... Gra dla od 2 do 7 osób w wieku 8+
Czy robale mogą być sympatycznie? Te występujące w grze Polowanie na robale z pewnością tak! Gra... |
|
94,99 zł |
Piramida ortograficzna P1
ISBN: 5900238764161 / Polski / Twarda / 2011 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Piramida to wspaniała zabawa połączona z nauką, ponieważ rozwija u dziecka zdolność do myślenia i zapamiętywania, uczy wytrwałości, wzmacnia koncentrację i skutecznie pomaga przezwyciężyć trudności w procesie uczenia się. Budowanie piramidy jest proste i odbywa się na zasadzie gry w domino, w efekcie rozwiązania wszystkich zadań otrzymujemy imponującą piramidę.
Piramida ortograficzna P1 to wstęp do nauki zasad ortograficznych, stanowi wartościową pomoc w nauce reguł pisowni języka polskiego. Dzięki nauce poprzez zabawę dzieci szybko przyswajają tak trudne... Piramida to wspaniała zabawa połączona z nauką, ponieważ rozwija u dziecka zdolność do myślenia i zapamiętywania, uczy wytrwałości, wzmacni...
|
|
39,90 zł |
Gra - Pędzące żółwie
ISBN: 5908215002169 / Polski / Kartonowa / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Gra dla od 2 do 5 graczy w wieku od 5 lat.
Żółwie zwykle się nigdzie nie spieszą, ale kiedy w polu widzenia pojawia się apetyczna sałatka z liści po drugiej stronie łąki, zaczynają wyciągać swoje krótkie nóżki! Jednakże żółwiki nie są długodystansowcami, więc od czasu do czasu muszą odpocząć, najchętniej na grzbiecie innego żółwia, który może je przy okazji podwieźć... Doskonała gra planszowa dostarczająca wiele zabawy małym jak i dużym. Sympatyczne, dziecięce grafiki oraz karty oparte na symbolach pozwolą usiąść przy grze nawet bardzo małym... Gra dla od 2 do 5 graczy w wieku od 5 lat.
Żółwie zwykle się nigdzie nie spieszą, ale kiedy w polu widzenia pojawia się apetyczna sała... |
|
75,99 zł |
Superfarmer DeLux GRANNA
ISBN: 5900221000863 / Polski / Kartonowa / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Gra otrzymała nową oprawę graficzną z ilustracjami Piotra Sochy. Dodatkową atrakcją będą plastikowe figurki psów i bardziej dynamiczna wersja gry. A wszystko w dużym kwadratowym pudełku!
ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA: - 4 plansze - 2 dwunastościenne kostki - 120 kartoników z obrazkami zwierząt - 6 plastikowych figurek psów - instrukcja Liczba graczy 2-6 Wiek graczy 7-99 Gra otrzymała nową oprawę graficzną z ilustracjami Piotra Sochy. Dodatkową atrakcją będą plastikowe figurki psów i bardziej dynamiczna wersja...
|
|
115,99 zł |
Beasts & Barbarians (S2p30002)
ISBN: 9788393179657 / Polski / Miękka / 2016 / 210 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych. nterface Zero przenosi akcję Savage Worlds do brutalnego, szalonego roku 2088.
Masz giwerę? W Interface-Zero zmierzysz się z mistrzami pradawnych chińskich triad, hakerami-anarchistami i cyfrowymi baronami korporacji. Pokrzyżujesz szyki Mandarynatowi Nowych Chin albo Bogobojnej Koalicji Ameryki Północnej. Weźmiesz na muszkę snajperki albo skrzyżujesz nano-stalowe ostrza z gangerami, hybrydami o modyfikowanym genotypie i cyberszturmowcami. Jesteś w Sieci? Życie w 2088 jest szybkie. Jeżeli chcesz przetrwać, musisz być jeszcze szybszy. Ale nic się nie martw, stary, mamy... nterface Zero przenosi akcję Savage Worlds do brutalnego, szalonego roku 2088.
Masz giwerę? W Interface-Zero zmierzysz się z mist... |
|
cena:
141,34 zł |
Czarne historie - Śmiertelne wakacje G3
ISBN: 5902020445104 / Polski / Kartonowa / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. W opowieściach Czarne historie - Śmiertelne wakacje wszystko dzieje się w czasie najpiękniejszych dni w roku! Nieprzyjemne wypadki na drodze, fatalne nieporozumienia z mieszkańcami, śmiertelne pamiątki, gwałtowne wybuchy...
Urlop to ryzyko! Rozwiąż zagadki, rekonstruując kolejność wydarzeń kawałek po kawałku i przekonaj się, że niektóre zdarzenia to naprawdę czarne jak kruk historie. Autorka tej wyjątkowej edycji Nicola Berger pracuje jako niezależna dziennikarka, autorka, lektorka i specjalistka PR. Niniejsza edycja Czarnych historii zainspirowana została... W opowieściach Czarne historie - Śmiertelne wakacje wszystko dzieje się w czasie najpiękniejszych dni w roku! Nieprzyjemne wypadki na drodze, fata...
|
|
42,76 zł |
Edukacyjna loteryjka obrazkowa - 4 pory roku
ISBN: 5902410006205 / Polski / Kartonowa / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Loteryjka edukacyjna zawiera 3 gry, uczy spostrzegawczości, analizowania obrazu i kojarzenia sytuacyjnego. Piękne ilustracje zachęcają do opowiadania: co takiego, o tej porze roku, robią dzieci na obrazku. Gra zawiera 4 dwustronne plansze, 35 tafelków oraz instrukcję gier.
Zestaw zawiera: 4 dwustronne plansze o wym. 23,5cm x 16cm 35 tafelków instrukcję. Gra dla 2-4 graczy. Wiek: 4+ Loteryjka edukacyjna zawiera 3 gry, uczy spostrzegawczości, analizowania obrazu i kojarzenia sytuacyjnego. Piękne ilustracje zachęcają do opowiada...
|
|
28,18 zł |
Układanka dydaktyczna - Abecadło
ISBN: 5902410003037 / Polski / Kartonowa / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Układanka dydaktyczna „Abecadło” to edukacyjna gra dla dzieci, które rozpoczynają swoją przygodę z poznawaniem alfabetu. Zabawa polega na dopasowywaniu kartonika z literką do kartonika z obrazkiem przedstawiającym wyraz rozpoczynający się tą literką.
Dzięki zabawie dziecko uczy się literek na zasadzie skojarzeń: wyraz - litera. Układanka stymuluje małego ucznia do myślenia. Można ją pomyślnie wykorzystać zarówno w szkole, w domu jak i w placówkach szkolno-edukacyjnych. Zestaw gry zawiera: - 70 kwadratowych, dwustronnych tafelków, - 70 prostokątnych,... Układanka dydaktyczna „Abecadło” to edukacyjna gra dla dzieci, które rozpoczynają swoją przygodę z poznawaniem alfabetu. Zabawa polega na do...
|
|
14,73 zł |
Układanka - Buziaki Śmieszaki
ISBN: 5902410005673 / Polski / Kartonowa / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Fantastycznym przykładem zaznajomienia dziecka z różnymi rodzajami wyrażania emocji i mimiki twarzy jest gra „Buziaki Śmieszaki” Adamigo. Spośród 18 podzielonych na 3 części buziek wyrażających różne emocje maluch może ułożyć różne mimiczne kombinacje.
Niekoniecznie pasujące do siebie części twarzy wyrażające różne emocje, z pewnością rozbawią i zaciekawią maluszka. Ilość elementów gry gwarantują zabawę, która szybko się nie znudzi, ponieważ istnieje ponad 5 832 możliwości ułożenia różnych, najdziwniejszych min. Dzięki takiej zabawie maluch... Fantastycznym przykładem zaznajomienia dziecka z różnymi rodzajami wyrażania emocji i mimiki twarzy jest gra „Buziaki Śmieszaki” Adamigo. Spo...
|
|
28,18 zł |
Układanka dydaktyczna - Cyferki
ISBN: 5902410003280 / Polski / Kartonowa / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Ile jest jabłuszek, a ile ptaszków? Policz, a następnie odszukaj cyferki odpowiadającej Twoim rachunkom. Układanka edukacyjna „Cyferki” to bardzo przystępna forma nauki, która wprowadza malucha w skomplikowany świat cyfr i liczb.
Dzięki grze dziecko ćwiczy koncentrację i uczy się analizować. Układanka dydaktyczna składa się z 30 dwuczęściowych puzzli, na których z jednej strony znajdują się cyfry, a na drugich odpowiadająca im liczba przedmiotów. Zestaw gry zawiera: - 30 dwuczęściowych tafelków, na których znajdują się cyfry. Ile jest jabłuszek, a ile ptaszków? Policz, a następnie odszukaj cyferki odpowiadającej Twoim rachunkom. Układanka edukacyjna „Cyferki” to ba...
|
|
14,73 zł |
Wiem wszystko - Junior JAWA
ISBN: 5901838002929 / Polski / Kartonowa Foliowana / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Gra edukacyjna dla dzieci w wieku przedszkolnym. Na 12 planszach znajduje się 504 rysunków i 216 haseł , które należy ze sobą skojarzyć i dotknąć je jednocześnie długopisami. Przy prawidłowej odpowiedzi zapali się lampka.
Podczas gry umieszczamy w pudełku tylko jedną planszę. Gra nie zawiera baterii. Gra edukacyjna dla dzieci w wieku przedszkolnym. Na 12 planszach znajduje się 504 rysunków i 216 haseł , które należy ze sobą skojarzyć i dotkn...
|
|
62,98 zł |
Wiem wszystko - Przedszkolak JAWA
ISBN: 5901838003278 / Polski / Kartonowa Foliowana / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Gra edukacyjna dla dzieci w wieku przedszkolnym. Na 12 planszach znajduje się 420 rysunków o różnej tematyce. Przy każdym rysunku umieszczony jest punkt, który należy dotknąć specjalnym długopisem. W przypadku prawidłowej odpowiedzi zapali się lampka.
Podczas gry umieszczamy w pudełku tylko jedną planszę. Przed przystąpieniem do gry należy zainstalować baterię 9V. Gra nie zawiera baterii. Gra edukacyjna dla dzieci w wieku przedszkolnym. Na 12 planszach znajduje się 420 rysunków o różnej tematyce. Przy każdym rysunku umieszczony jes...
|
|
62,98 zł |
Warcaby
ISBN: 5902410001187 / Polski / Kartonowa / 2011 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Warcaby to klasyczna gra towarzyska znana na całym świecie od niemalże ośmiuset lat. Celem gry jest „zbicie” wszystkich pionków przeciwnika.
Zestaw gry zawiera: - planszę do gry, - 24 pionki w dwóch kolorach (czarnym i białym). Warcaby to klasyczna gra towarzyska znana na całym świecie od niemalże ośmiuset lat. Celem gry jest „zbicie” wszystkich pionków przeciwnika.<...
|
|
19,15 zł |
Matematyka na wesoło
ISBN: 5902410004430 / Polski / Kartonowa Foliowana / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Matematyka uczy logicznego myślenia, przewidywania i zwyczajnie ułatwia codzienne życie. Dlatego zajmuję ona w hierarchii miejsce należnej „królowej nauk", choć nie każdy powie o niej - mój ulubiony przedmiot. Jak więc radzić sobie z trudnościami w opanowaniu tego przedmiotu? Oczywiście z grą "Matematyka na wesoło"
Ciekawa forma gry pomaga dziecku rozwiązać pierwsze matematyczne problemy. Zestaw składa się między innymi z kolorowej planszy, 50-u kart z pytaniami i zadaniami z zakresu od II do V klasy szkoły podstawowej. Zestaw gry zawiera: 50 kolorowych kart z... Matematyka uczy logicznego myślenia, przewidywania i zwyczajnie ułatwia codzienne życie. Dlatego zajmuję ona w hierarchii miejsce należnej „kr...
|
|
34,68 zł |
Przeciwieństwa
ISBN: 5902410004652 / Polski / Kartonowa / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Co kojarzy się z dobrem? Anioł!
W takim razie zły będzie...? Na to pytanie odpowie nasza gra! Zestaw, w większych grupach może służyć jako układanka, na podstawie której nauczyciel w przedszkolu scharakteryzuje i utrwali cechy przeciwne przedmiotów i zjawisk. Oprócz walorów poznawczych gra „Przeciwieństwa” rozwija pamięć, uczy koncentracji i uprzyjemnia wolne chwile w gronie rodzinnym. Gra dla 2-4 graczy. Wiek: 3+ Co kojarzy się z dobrem? Anioł!
W takim razie zły będzie...? Na to pytanie odpowie nasza gra! Zestaw, w większych grupach może ... |
|
34,68 zł |