ilość książek w kategorii: 3403
Opowiem Ci mamo 2 ALEX
ISBN: 5906018003802 / Polski / Kartonowa / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Zabawka dydaktyczna zawierająca 40 obrazków, z których należy ułożyć 10 logicznych historyjek. Każdą z nich dziecko ma następnie opowiedzieć (jak umie najlepiej) swojemu towarzyszowi zabawy. Gra rozwija wyobraźnię i umiejętność wypowiadania się, uczy rozumienia następstw czasowych i logicznego myślenia. Zawartość pudełka:40 obrazków (20 plansz), instrukcja.
Gra przeznaczona: dla dzieci od 3 lat. Zabawka dydaktyczna zawierajÄ…ca 40 obrazków, z których należy uÅ‚ożyć 10 logicznych historyjek. KażdÄ… z nich dziecko ma nastÄ™pnie opowiedzieÄ...
|
|
24,92 zł |
Pamięć 3D ALEX
ISBN: 5906018005240 / Polski / Kartonowa Foliowana / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Gra polega na ułożeniu kostek zgodnie ze wzorem na odsłoniętej (na chwilę) karcie ze stosu "kart wzorów".
Czas na ułożenie odmierzany jest przez klepsydrę. Gracz, który najszybciej będzie układał kostki według zapamiętanego wzoru zostanie zwycięzcą. Gra jest świetnym treningiem spostrzegawczości, pamięci i wyobraźni przestrzennej. Stanowi dobrą zabawę dla całej rodziny. Gra dla 2-5 graczy. Wiek: 5+ Gra polega na ułożeniu kostek zgodnie ze wzorem na odsłoniętej (na chwilę) karcie ze stosu "kart wzorów".
Czas na ułożenie odmierzany jest... |
|
31,34 zł |
Pamięć - znaki drogowe ALEX
ISBN: 5906018001747 / Polski / Kartonowa Foliowana / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. To prosta i łatwa gra. Każdy, kto gra w "Pamięć" ćwiczy swą spostrzegawczość, koncentrację, prawidłowość skojarzeń, a przede wszystkim doskonali swą pamięć. Wyjątkową cechą tej gry jest to, że dorośli grając w nią z dziećmi nie mają przewagi wynikającej z różnicy wieku.
Gra w "Pamięć - Znaki drogowe" to dużo wesołej i ekscytującej zabawy, a także dobry trening pamięci i jednocześnie pomoc w nauce nazw znaków drogowych. To prosta i łatwa gra. Każdy, kto gra w "Pamięć" ćwiczy swą spostrzegawczość, koncentrację, prawidłowość skojarzeń, a przede wszystkim do...
|
|
28,89 zł |
Po drodze z tabliczką mnożenia ALEX
ISBN: 5906018004557 / Polski / Kartonowa / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Królik wraca do domu z dalekiej wyprawy. Po drodze napotyka na wiele przeszkód, które opóźniają marsz, ale znajduje również przyjaciół, którzy mu pomagają. Każdy z graczy wcielając się w rolę królika usiłuje jak najszybciej dotrzeć do ostatniego pola planszy. Każdy ma także szanse poruszać się szybciej, jeśli odpowie na zadane przez przeciwnika pytanie z tabliczki mnożenia. Gra łączy w sobie świetną zabawę i naukę. Zawartość opakowania: plansza, 4 pionki, kostka do gry, tabliczka mnożenia, instrukcja.
Gra dla 2-4 graczy. Wiek: 5+ Królik wraca do domu z dalekiej wyprawy. Po drodze napotyka na wiele przeszkód, które opóźniają marsz, ale znajduje również przyjaciół, któ...
|
|
24,49 zł |
Poznajemy litery ALEX
ISBN: 5906018004809 / Polski / Kartonowa / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Gra i zabawka edukacyjna dla dzieci poznających litery. Z puzzli leżących na stole należy odnaleźć jak najwięcej pasujących do siebie par, z których jeden element przedstawia obrazek, a drugi pierwszą literę nazwy obrazka. Po połączeniu właściwych elementów gracz czyta literę i wymawia nazwę obrazka. Wygrywa ten, który ułoży najwięcej puzzli i prawidłowo wymówi znajdujące się na nich litery.
Wiek: 4-6 lat Liczba graczy: 2-6. Gra i zabawka edukacyjna dla dzieci poznających litery. Z puzzli leżących na stole należy odnaleźć jak najwięcej pasujących do siebie par, z k...
|
|
20,33 zł |
Poznajemy godziny ALEX
ISBN: 5906018002096 / Polski / Kartonowa Foliowana / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Znakomita gra edukacyjna w 2 wariantach. Oparta jest na prostych zasadach, a zwycięzcą zostaje ten, kto pierwszy dotrze do centralnego pola planszy.
W wyścigu do celu towarzyszy graczom wiele emocji, ale jednocześnie gra uczy i utrwala wiadomości związane z określaniem czasu na podstawie tarczy zegara. W pierwszym, łatwiejszym wariancie gry dzieci poznają sposób określania czasu w trzech różnych formach zapisu: 1) w postaci zapisu cyframi, 2) w postaci zapisu słownego, 3) w postaci określenia czasu za pomocą wskazówek zegara. Drugi, trudniejszy wariant gry przeznaczony... Znakomita gra edukacyjna w 2 wariantach. Oparta jest na prostych zasadach, a zwycięzcą zostaje ten, kto pierwszy dotrze do centralnego pola planszy....
|
|
29,69 zł |
Przeczytam ci mamo ALEX
ISBN: 5906018004748 / Polski / Kartonowa / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Gra edukacyjna, która w atrakcyjny i emocjonujący sposób ułatwia dzieciom naukę czytania. Z elementów leżących na stole dzieci starają się najszybciej ułożyć obrazki czytając jednocześnie litery, a ostatecznie całe nazwy znajdujące się pod nimi. Obrazki dzielą się na 3 grupy ze względu na liczbę elementów na jakie są podzielone.
Dobierając obrazki o określonej liczbie ich podziału można wybrać stopień trudności gry. Zawartość pudełka: obrazki 3 elementowe - 8 szt, obrazki 4 elementowe - 12 szt, obrazki 5 elementowe - 12 szt, instrukcja. Gra dla 1-4... Gra edukacyjna, która w atrakcyjny i emocjonujący sposób ułatwia dzieciom naukę czytania. Z elementów leżących na stole dzieci starają się n...
|
|
27,25 zł |
Quiz Historia Polski mini ALEX
ISBN: 5906018005288 / Polski / Kartonowa / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Mini Quiz Historia Polski to emocjonująca gra edukacyjna dla całej rodziny. Na 49 kartach znajduje się 196 pytań i 392 odpowiedzi.
W trakcie gry jej uczestnicy poruszają się pionkami po torze planszy odpowiadając na pytania z wyciągniętej karty, w zależności od koloru pola, na którym postawili swój pionek. To świetna zabawa i bogate źródło informacji na temat polskiej historii. Gra dla 2-3 graczy. Wiek: 10+ Mini Quiz Historia Polski to emocjonująca gra edukacyjna dla całej rodziny. Na 49 kartach znajduje się 196 pytań i 392 odpowiedzi.
W trakcie ... |
|
17,47 zł |
Quiz o Europie ALEX
ISBN: 5906018004434 / Polski / Kartonowa / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. "Quiz o Europie - fascynująca gra i świetna zabawa, w trakcie której uczestnicy odpowidają na pytania o Europie.
Gracze mogą odpowiadać na 388 pytań z 97 kart, a do wyboru mają 1164 odpowiedzi. Tematami pytań i odpowiedzi są: historia, geogra fia i przyroda, nauka i technika oraz kultura i sztuka Europy. Podczas gry można wykazać się również swoją zręcznością, strzelając z katapulty do celu. "Quiz o Europie" to atrakcyjna i emocjonująca rozrywka dla całej rodziny, w czasie której jej uczestnicy mogą jedno cześnie poszerzyć swoją wiedzę o Europie. Gra dla 2-4... "Quiz o Europie - fascynująca gra i świetna zabawa, w trakcie której uczestnicy odpowidają na pytania o Europie.
Gracze mogą odpowiadać na ... |
|
60,77 zł |
Quiz o Europie. Mini ALEX
ISBN: 5906018004458 / Polski / Kartonowa / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Fascynująca gra i świetna zabawa, w trakcie której uczestnicy odpowiadają na pytania o Europie.
Uczestnicy mogą w czasie zabawy poszerzyć swoją wiedzę o Europie. Wiek: 10+ Liczba graczy: 2-3 Fascynująca gra i świetna zabawa, w trakcie której uczestnicy odpowiadają na pytania o Europie.
Uczestnicy mogą w czasie zabawy poszerzyć s... |
|
17,47 zł |
Rajd po Polsce. Na rybach ALEX
ISBN: 5906018002393 / Polski / Kartonowa / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. "Rajd po Polsce" - gra, w której wszyscy uczestnicy podróżują po Polsce odwiedzając w drodze najbardziej znane miasta. Wygrywa ten, kto pierwszy dotrze z gór nad morze. Najmłodsi gracze poznają przy okazji nazwy i położenie polskich miast.
W grze "Na rybach" można przeżyć namiastkę wędkarskich emocji. Gracze poruszają się po torze i mają szansę złowienia ryby, a nawet złotej rybki spełniającej życzenia. Mogą też jednak wyciągnąć z wody puszkę lub stary but. Wygrywa ten, kto pierwszy pokona wędkarską trasę. Wiek: 4+ Ilość graczy: 2-4. "Rajd po Polsce" - gra, w której wszyscy uczestnicy podróżują po Polsce odwiedzając w drodze najbardziej znane miasta. Wygrywa ten, kto pierwszy ...
|
|
24,15 zł |
Rajd. Åšlimak ALEX
ISBN: 5906018000498 / Polski / Kartonowa Foliowana / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Rajd samochodowy i Ślimak to dwie gry planszowe, w których wygrywa ten, kto pierwszy znajdzie się na ostatnim polu toru gry.
Gracze starając się wyrzucić jak największą ilość oczek kostką, przesuwają swe pionki po torze. W trakcie swego rajdu na planszy każdego z graczy będą spotykały miłe i przykre niespodzianki, kary i nagrody. Wszystko to zapewnia uczestnikom gry wiele emocji. Kolorowe plansze oraz proste reguły obu gier są gwarancją dobrej zabawy - zwłaszcza dla najmłodszych. Zawartość pudełka: plansza dwustronna, 4 pionki, kostka do gry, instrukcja. Gra dla 2-4... Rajd samochodowy i Ślimak to dwie gry planszowe, w których wygrywa ten, kto pierwszy znajdzie się na ostatnim polu toru gry.
Gracze starajÄ…c s... |
|
24,15 zł |
Scriba Travel ALEX
ISBN: 5906018002409 / Polski / Kartonowa / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Gra, która zmusza do myślenia i koncentracji. Każda rozgrywka w "Scribę Travel" to znakomity sposób na poszerzenie swego słownictwa i naukę poprawnej pisowni. Gra adresowana jest dla całej rodziny. Nieduże i poręczne opakowanie "Scriby Travel" sprawia, że zmieści się w każdą walizkę i nadaje się w każdą podróż.
Gra dla 1-4 graczy. Wiek: 8+ Gra, która zmusza do myślenia i koncentracji. Każda rozgrywka w "Scribę Travel" to znakomity sposób na poszerzenie swego słownictwa i naukę pop...
|
|
70,39 zł |
Sowa gra w słowa ALEX
ISBN: 5906018003741 / Polski / Kartonowa / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Przedstawiona gra ułatwia automatyzowanie głosek szeregu syczącego s-z-c-dz. Przeznaczona jest dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. W czasie gry dzieci uczą się wymowy poprzez zabawę, ćwicząc dodatkowo pamięć wzrokową i słuchową, spostrzeganie, koncentrację uwagi i myślenie. Prezentowaną grę można zmodyfikować odpowiednio do wieku dziecka, jego umiejętności czy liczby graczy.
Wiek: 4+ Ilość graczy: 2+ Przedstawiona gra ułatwia automatyzowanie głosek szeregu syczącego s-z-c-dz. Przeznaczona jest dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. ...
|
|
36,15 zł |
Supermatematyk ALEX
ISBN: 5906018004663 / Polski / Kartonowa / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Losując kolejno z worka cyfry i znaki działań matematycznych, gracze starają się ułożyć jak najszybciej działanie, którego wynikiem jest jedna z liczb przedstawiona na odkrytej karcie. Wygrywa ten, kto ułoży najwięcej prawidłowych działań. Gra zmusza do myślenia, jest emocjonującą zabawą i zarazem znakomitym treningiem liczenia.
Wiek: 7+ Liczba graczy: 2-4. Losując kolejno z worka cyfry i znaki działań matematycznych, gracze starają się ułożyć jak najszybciej działanie, którego wynikiem jest jed...
|
|
35,63 zł |
Supermatematyk maxi ALEX
ISBN: 5906018004670 / Polski / Kartonowa / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Losując kolejno z worka cyfry i znaki działań matematycznych, gracze starają się ułożyć jak najszybciej działanie, którego wynikiem jest jedna z liczb przedstawiona na odkrytej karcie. Wygrywa ten, który ułoży najwięcej prawidłowych działań. Gra zmusza do myślenia, jest emocjonującą zabawą i zarazem znakomitym treningiem liczenia.
Wiek: 7+ Liczba graczy: 2-4. Losując kolejno z worka cyfry i znaki działań matematycznych, gracze starają się ułożyć jak najszybciej działanie, którego wynikiem jest jed...
|
|
44,65 zł |
Trudne słowa 1 ALEX
ISBN: 5906018003673 / Polski / Kartonowa / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Gra ma na celu rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w zakresie poprawnego wyróżniania głosek opozycyjnych, poszerzenia słownika czynnego oraz rozwoju percepcji słuchowej.
Podczas gry uczestnicy ćwiczą różnicowanie głosek, a dodatkowo spostrzeganie, pamięć wzrokową, słuchową i koncentrację uwagi. Zawartość pudełka: 9 plansz plastikowa ramka notes instrukcja Wiek: 5+ Ilość graczy: 1-4 Gra ma na celu rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w zakresie poprawnego wyróżniania głosek opozycyjnych, poszerzenia sło...
|
|
33,03 zł |
Warcaby mini ALEX
ISBN: 5906018003925 / Polski / Kartonowa / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. To najpopularniejsza gra strategiczna. Wymaga od graczy umiejętności przewidywania i wyobraźni.
Wiek: 5+ Ilość graczy: 2 To najpopularniejsza gra strategiczna. Wymaga od graczy umiejętności przewidywania i wyobraźni.
Wiek: 5+ Ilość graczy: 2 |
|
17,47 zł |
Wyrazy ALEX
ISBN: 5906018003710 / Polski / Kartonowa / 2011 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Gra WYRAZY to zabawki edukacyjne przeznaczone dla dzieci w wieku przedszkolnym. Podczas zabawy, polegającej na układaniu z liter wyrazu pasującego do wybranego wcześniej obrazka dzieci uczą się rozpoznawać i nazywać litery, układać z nich dowolne wyrazy lub wyrazy odpowiadające zawartym w opakowaniu obrazkom.
Ilość graczy: 1+ Gra WYRAZY to zabawki edukacyjne przeznaczone dla dzieci w wieku przedszkolnym. Podczas zabawy, polegającej na układaniu z liter wyrazu pasującego ...
|
|
18,26 zł |
Wyścigi bolidów. Gra planszowa ALEX
ISBN: 5906018003567 / Polski / Kartonowa / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. W tej grze kazdy może zostać kierowcą F1. Można w niej przeżyć emocje wyścigów i odczuć smak walki o zwycięstwo. Każdy z graczy jedzie po torze własnym bolidem, decyduje o prędkości i stopniu ryzyka jazdy. Chcąc zwyciężyć kierowca musi pamiętać o tankowaniu i wymianie opon na pit-stopie. Liczne przypadki losowe i zdarzenia, tak jak w każdym wyścigu, zwiększają jeszcze przeżycia uczestników gry.
Gra dla 2-4 graczy. Wiek: 7+ W tej grze kazdy może zostać kierowcą F1. Można w niej przeżyć emocje wyścigów i odczuć smak walki o zwycięstwo. Każdy z graczy jedzie po t...
|
|
50,61 zł |